Kizlar 10+5 haftalığım 1 haftadir hastanelerde uğraşıyorum karaciger enzimlerim cok fazla yüksek. Kaşıntım cok fazla. Safra asidine bagliyo doktor carsamba gunu tedavi baslanacak. Var mi erken donemde ayni byle sknti yasayan. Gebelik kolestazi deniyomus buna. Bebegime zarar gelicek die cok korkuyorum