Kızlar Çarşamba günü doktora gideceğim tam 15+1 olacak doktor söyler dimi cinsiyet artık
Semayil öğrenirsin inşallah birazda bebeğinin nazına bağlı 😄ben 13 ken öğrendim oglusumu 😍
Semayil bana 12 haftalıkken erkek dediler 14 haftalık gittiğimde kız dedi
Semayil ben 13+4 ken öğrendim kızçemi 😍 şimdi 16+3 olduk
Semayil soyler galiba ya bende tam cuma gunu 15 haftalik oluyorum gidecem ins soyler
Semayil bende 16. Haftami bekliyorum gitmek için inşallah görebiliriz