4965berra dun 3 bckta dogum yaptım. Bugun oglen oldu iyiyim kalkıp dolasabılıyorm. İlk iğnenin etkisi gecmeye baslayınca cok agrı yanma oluyor . Kızımı emzıremedm ble onu emzırebılmek ıcın azmettım. Suan lavaboya falan kendım gıdebılıyorm. Bıraz acılı oluyor ama korkmayın