kızlar Bilgi olsun diye yazıyorum benim sıvı eksilmem varmış ve bunu tetiklemişim bilmeden.. hamile yogası yaptım hep 12. Haftadan sonra ve şuan pişmanım gebeliğim başlarda çok iyi gidiyordu hiç bir sıkıntım yoktu bu yüzden yapmamda da sakınca yoktu ama meğerse bir ay boyunca yogayla pilatesle birlikte kasılmalarım artmış sıvım da eksilmiş.. tabiki bunu spor yaptı diyemem ama tetiklemiştir dedi doktor