Omerberat tuanatugberk aynı durumdayız kardeşim Hatta benimki bir yıl olacak Tamamen plansız bir gebelikte ikincisi ama kısmet,Allah’tan gelen baş üstüne 🤲🌸
Bedii tuanatugberk bizimde 20 ay olacak araları kendime diye korkuyorum da evde cocugumu bırakıp gideceğim diye cok üzülüyorum bişey olursa napar diye 34 haftalıgım aklım hep orada ilkinde ne güzel gittim bunda kızım var diye bin tane şey geliyor aklıma rabbim sag salim kolaylıkla kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🙏🙏🙏🙏
Twetty29 Benim de arası 19 ay olacak. Kızım hala emiyor biraz daha emsin öyle kesmek istiyorum. 3. Sezeryanım olacak biraz korkularım oluyor 3 çocuğa yetebilecek miyim diye hayırlısı🤲