Güzel anneler merhaba,
Geçenlerde indirim olduğunu söylemiştim hala devam ediyor. Aldıklarım bugün geldi, bayıldık gelen ürünlere. Askıları bile orijinal ve kaliteli. Mutlaka bakın, mevsime uygun şeyler bulacağınızı düşünüyorum. Haber vereyim dedim 🤗 Mesela 5 li bir takım var erkek bebek kategorisinde çok güzel hastane çıkışı yapılabilir. Fiyatı da çok uçuk değil başka yerlere göre. Haberiniz olsun 🥳 Sağlıkla gelsin minikler ☺️