Arya12 zuhrergul kız senesi diyorlar ama birer ikişer hafta arayla iki görümcemle beraber hamileyiz ucumuzun de oğlan
zuhrergul Yorumlarınız için teşekkur ederım inanın burayı buldugumdan beri coğu arkadaşımdan daha yakın oldu anneler bana en azından şüphem vardı inanma diye artık tamamen inanmıcam tekrar saolun 🥰🥰🥰🥰😘
Prensesannesi96 Mervegcl ben 96 lıyım canım :) son adet tarihim 8 Mart ama 12 gün gec döllenme olmuş son adete göre yanlış çıkıyor adetim 8+6 yz su an senin nasıl ? 🤲🏼😘. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🤲🏼😍
Prensesannesi96 Kız senesi erkek senesi yalan bence kzlar ama bu sene Doğum yapacak olan arkadaşlarım 2 erkek 4 kız 😂 ben ve bi arkadaşım da yeniyiz bakalım bizim be olacak .