hilokefkir Merhaba kızçeler, bugün tarama testi oldukk herşey normal gözüküyor dedi doktorumuz. Cinsiyet olarak erkek gibi gözüküyor dedi, sizce nedir tahmini olan varmııı??💕 https://hizliresim.com/xlnZIk
Sndz95 hilokefkir Bencede erkek canim peki normal ultrason fotosu yok mu?? Bende 16 +3 haftalik hamileyim kizimla karsilastircaktim
Ozlmmoz Twetty29 Rabbim gönlünden geçeni sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ama banada bu bebek erkek gibi geldi çünkü nasip olursa kızıma hamileyim onun görüntüleriyle çok farklı 😊
Gozde_coskun Twetty29 meehaba kızlae dün gitrim doktorum ben sormasam konusunu acmıcaktı sizce ne 🥰 12+2 https://hizliresim.com/L9srfx
Sndz95 Twetty29 Bana kiz gibi geldi canim insallah saglikla kucagina alirsin 🥰 doktorun tahmin soylemedi mi
Twetty29 Sndz95 doktorum erkeğe benziyor ama kesin demiyorum dedi. 2 kızım var inşallah oğlum olur hayırlısıyla
Sndz95 Twetty29 insallah istediginiz olur, tabi ben tahmin ettim sadece benim kizim olacak insallah ultrason fotosuna cok benzettim, herseyin hayirlisi doktor daha cok incelemisse bacak arasini falan doktorun soyledigi dogrudur ❤