Canım ben sana bişi diyim mi olumsuz konuşanların hepsinin canı cehenneme onlar ne anlar şu yorumlarınızı okuyorum da şaşıp kalıyorum siz ne anlarsınız!.. bende vajinusmusum ama bu hafta doktorum alttan çatıma baktı her doktor farklıymış onu anladım benden izin ala ala beni alıştırdı nefes yöntemini öğretti ve inan bana sıfır acı kimseyi dinleme ben o muayneden sonra kendime güvenim geldi ve o kadar çok insan doğum yapıyor ki çoğu tedavi oluyor doğumla kendini normal doğuma yönlendir