Hanımlar merhaba, öncelikle yazımı çok uzun tutmayacağım. Benim biraz normal doğum korkum vardı, hamileliğimin başlarında yapabilirim desemde son 2-3 haftadır sezeryan fikrine kendimi alıştırmaya çalışıyordu. Geçen salı 36+5de doktoruma gittim, bebeğimin 3500 gr olduğunu, biraz iri bir bebek olacağını dile getirdi. Bende hocam normal doğumdan korkuyorum diyince bana zaten böyle iri olursa seni normale zorlayamam dedi. Bugün 37+4üz, tekrar kontrole gittim, sezeryan fikrine kendimi alıştırmış ancak eşimi henüz alıştıramamıştım. Doktorum da eğer sezeryan istersem cumartesi günü yapabileceğini, daha erken olmasını önermediğini söyledi. O kadar kararsız kaldım ki, anestezi kağıtlarını imzaladım ama kesin karar veremedim. Doktorum illa ben normal doğum yapacağım dersen onu da bekleriz dedi, ama daha fazla beklemek de istemiyorum. Sezeryandan sonra çok mu zorlanırım, düşünün ki ufacık çatı muayenesini olacağım diye bile korka korka gittim doktora, ki olmadım 😇 Bana verebileceğiniz tavsiye ve fikirler var mı 😌