P_6 Kızlarrr yarın sabah 7.00 de hastane yatışı 9 da doğuma giriyorum. Spinal anestezi ile oğlumu kucağıma alacağımmmm. Kimler yarın doğuma gidiyorr? Spinalcilerr varsa bi tavsiyenizi alırımmm 😂
Beeet P_6 ayy bende bu tarihi cok istedim doktorum vermedi benimde 21 mayista nerde dogum yapcaksiniz allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin