Ezgiozkan Kızlar bir yerde görmüştüm eğer şeker problemi varsa 38. Haftada doğuma alıyorlar diye. Benim ilk gebeliğim bir bilgim yok bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba doğru mu ??
Meriwa Ezgiozkan şekeriniz varsa erken doğum riski iri bebek gibi durumlar oluyo şeker yüklemesi yaptırmışmıydını 20 nci haftalarından sonra?
Gamzelibebek00 Ezgiozkan canım bende 36+4 teyim gebelik şekerim çıkmıştı diyet vs düşürdük şeker çıktığında düşmezse diye olası durumları doktorumla konuşmuştum malesef şeker tehlikeli annede kalıcı şeker hastalığına sbep olabiliyormuş ayrıca erken doğuma yani riskli bir durum
Bekra Ezgiozkan bende de gebelik şekeri çıktı canım ani bir durum olmazsa doktor 39 da alırız dedi sana ve bebegin gidişatına baglı biraz
Ezgiozkan Meriwa yaptırdım evet biraz yüksek çıkmıştı şekerim diyet ve yürüyüşle düşürdüm şimdi normal seyrediyor çok şükür canım 🤲
Ezgiozkan Gamzelibebek00 şimdilik benim de düştü diyet ve yürüyüşle artık bir risk oluşturmaz herhalde böyle devam ederse dimi canım ? 30. Haftaya girdik
Ezgiozkan Bekra anladım canım ben normale döndürdüm şekeri çok şükür tekrar çıkmazsa şu anlık sıkıntı yok o zaman. Yani benim zaten erken doğum riskim var servikal yetmezlik sebebiyle. Umarım aksi bir durum olmaz
Gamzelibebek00 Ezgiozkan yok canım bende olmadı şuan olağan akışında herşey doğumda aynı şekilde,her kontrolde şekere bakıyor zaten bi sıkıntı görürse önerisini yapar doktorun mutlaka