Merhaba güzel anne adayları ben çok daha yeni hamileyim keseyi görmeye çarşamba günü gidicem. Ama doğum lekesine takmış durumdayım bende tik oluştu resmen sizde de öyle mi yemek yemeye korkuyorum vücuduma dokunmaya korkuyorum sürekli ellerimi yıkıyorum ve bu çok rahatsız bir durum olmaya başladı nolur yardım edin bu yemek yiyip bi yerlerine sürünce leke olur olayı hurafe mi gerçek mi bilen var mi