Kizlarr ben 34 haftalik hamileyim. Gebeligimde hic beklemedigim halde hepatit b cikti. Hemen karacigere bakildi rezervlere ne normal oldugunu gorduk. Simdi onumuzdeki ay dogum yapicam yeniden karaciger rezervlerine bakildi tabi doktorum son aylarda yuksele biliyormus dedi. Ama yine normal cikti ayni cikti hatta bi onceki tahlihle.doktorumda hepatit vardir ama gebelikte yukselmistir belkide diyor.cocuga hepatit b asisi yaptirma diyor ona gecmez . Ama ben burda ve bazi yerlerde de okudum vuruluyormus yani. Bilmiyorum arada kaldm. Ne diyorsunuz?😕🤔