Günaydın kızlar her hafta ayrı agrı ayrı bir siziyla geçiyor 2 haftadır kasıklarım karnımın içi ateş basması normal mi bilmiyorum o kadar da ilgisiz bır doktora denk geldım ki güya özel bide napıcam bilmiyorum 😔ama yüreğim ağzımda bebekle mi alakalı kötü birsey olurmu dıye yatamıyorum hep soluma yatıyorum diğer taraflarda içime acayıip sancılar doluyor içime 😔