PoyrazEfenin_annesi Kızlar 19+2 yim bir şeyin yoktu sol tarafima uzandım birden acısı sizi gibi bi agri girdi neden acaba
Mervenur_kcbs PoyrazEfenin_annesi benim tam karın Altında olduğunu söylemiştim doktora bebeğin olduğu yer die bana progestan ilaç vermişti koruma amaçlı bebeği