Eemmyy Hulyaserkan bugün 10+2 olduk. Bulantı, halsizlik We iştahsızlık dewam ediyor. Sizin nasıl gidiyor
Yasanixxxx Hulyaserkan 9+3 um bayramdan sonra gidecegim doktora suan iştahsızlık ve halsizlik dısındı sıkıntım yok..
Zlm4141 Hulyaserkan 8+4 üm perşembe kontrole gidicem baş ağrısıyla birlikte arada miğde bulantısı ama baş ağrısı daha çok ağır basıyor ☹️
Ardaece Benim 8+4 geçen hafta gittim ilk kez doktora kalp atışını duyduk bu hafta tekrar kontrole gidicem heyecanlıyım
olalahoppala FrdCn merhaba ben de 10+6 haftalik. Gerginlik varki sormayin. Ani harekette kasiliyor. Dun yigenimi kucagima alayim dedim yumru gibi bir sey hissettirdi hemen birakrim.Bir de büyüdü mu karniniz? Sanki buyumeye basladi gibi hissediyorum
Asliramazan Kızlaarr bizde 10+3 üzz biraz halsizlik ve sabahları devam efen değişik bir mide bulantısı dışında birşeyim yok çok şükür heycanla cinsiyetini öğreneceğimiz günü bekliyoruz🙈
Hulyaserkan Asliramazan cinsiyet için beklemek de tabi ayrı bir heyecan ama daha baya var öğrenmemize ;)
Asliramazan olalahoppala canım banada öyle geliyordu ama bebiş daha cok küçük farkedilcek kadar büyüme olmuyor malesef büyük ihtimal gaz ve şişkinliktir o
FrdCn olalahoppala benim iç karnım küçük herhalde normalde olmaması kadar karnım var herkes çok şaşırıyor ama var yanı 😁 gergin top gibi duruyor birde
Hulyaserkan olalahoppala ani hareketler zaten çok sakıncalı dikkat etmek gerekiyor canım benim daha karnım belirginleşmedi erken diye düşünüyorum daha
Serifeisitmir Hulyaserkan 9+3 un mide bulantı başladı sanki bir şey yetmezsem sorun yok ama ne yersem yiyim midem bulanıyor uykusuzluk hat safhada
Hulyaserkan Serifeisitmir ama yine de bişeyler yemek gerekiyor umarım hamileliğin diğer süreci rahat geçer
Zhl06 9+3 bende midem bulanıyor kokulara karşı hassasiyet çok fazla bayramdan sonra ikili test için doktora gidicem
Eemmyy Hulyaserkan inşallah olmaz kuzum bulantın çok kötü oluyor, zaten yiyemiyorum bir de bulantı olunca daha fena…
Zlm4141 Hulyaserkan yok tutmuyorum progestan ve vitaminler ve iğnem olduğu için tutamıyorum maalesef ☹️