Ayseyucel33 Hanımlar merhabalar ben epidural normal doğum istiyorum Allah izin verirse bu şekilde doğum yapan varmı epidural hakkında bilgi verecek olan nasıl, kolay mı, yararını gördü mü, sonrası nasıl 😇
Arinna Ayseyucel33 Ben epidural normal doğumla başladım canım 16 saat sonra açılmam 3 cm ilerlemeyiniz suni verdiler o halde de açılmam olmadı. Kordon dolanmış sezeryana alındım. Epidural Harika bişey. Sancıların tavan nst de ama hissetmiyorsun.çok rahattı. Bana doktor şuana kadar doğurmuş olman lazımdı dedi ben gezdim hastanede uyudum. O kadar rahat oluyor Yani. Harika bir karar vermişsin 🙏
Ayseyucel33 Arinna gerçekten mi çok sevindim ya 🙏 sen epidural olup sezaryene alındın demek bende sezaryen den korkuyorum ya ameliyat falan ya inşallah kolay atlatmışsımdır bebeğin de hayırlı evlat olur inşallah canım çok sağol değerlendirmen için🙏
Arinna Ayseyucel33 Amin kuzum seninkide sağlıkla gelsin. Kolay kolay sağlıklı doğumların olur inşallah 🙏 ben korkuyordum doktorum önerdi Harika olacak diye. Dediği gibi de oldu. Çok rahattı. Açılmana bakıyorlar falan hiç bişey hissetmiyorsun çok rahat. Önden düğmeli gecelik al elbise bir tane mutlaka onu giy. Altına dependini tak. Oh mis.merdiven in çık. Pilates topu götür yanında bir eğilip kalkma var onu yap. Oh.
Ayseyucel33 Arinna ayyy nasıl rahatlattın anlatamam şuan çok teşekkür ederim tatlım elbise alıcam deoent değil de lohusa pedi düşünüyordum ben onu da alırım teşekkür ederim 🥰