Kızlar 1 haftadır sabah uyandığım zaman sağ elim , parmaklarım böyle ezilmiş bükülmüş gibi ağrı yapıyor kapatıp açamıyorum sıkamıyorum bile zaten iki elimde şişmiş durumda keza ayaklarımda öyle bunu yazarken bile elim komple ağrı yapıyor uyuşuyor ve ısınıyor başına gelen var mı? (34+4 haftalığım).