Yasanixxxx Hic birsey yiyemiyorum migde bulantım vee halsizligim yuzunden bebegin gelisimi nasıldır acaba gelisimi geri kalacak diye korkuyorum…
Aykal Yasanixxxx korkma canım bebeğin senden beslenmiyor bu süreçte. Gelişimi gayet iyidir. Ah ah o mide bulantıları ne zordur Allah yardımcın olsun inşallah en kısa sürede atlatırsın
Ozlemtgrl Yasanixxxx benim bulantim da cok oldu da cok şükür bu aralar iyiyim doktor dr prilam verdi düzenli kullaninca fayda oluyor
Arya12 Korkma bebeğe bir şey olmaz ilk zamanlar senden beslenmiyor senin depolarından alıyor. Bu durum sadece seni halsizleştirir o kadar. Allah yardımcın olsun zordur bilirim
62fatma Aynı durumdayım bulantîdan su bile günde 2 bardağı geçmiyor o da ciğerim yanıyor öyle içiyorum. 8 hafta 6 günlüğüm