Aygul_ozcan öyle Bi şey yok yani senin bebeğin sata göre kaç haftalıksa odur. He ileride olur rahme baskı yapar ya da ileride oldugu için dpgmasını gerektirecek Bi durum olur o farklı o zaman da kaç haftalıksa o haftada dogdu diye söylenir. Mesela benm bebeğim 3 hafta ileriden suanda 37. Hafta dayım ama 40 haftalık görünüyor ama ben 38de dpgurucam yani 41demiycem