Herkese merhaba hanımlar,
ilk hamileliğim 13+3 teyim 2 li test yaptırmak mecburi mi yaptırmazsam ne olur şu an korona nedeniyle hastanelere gitmeye çekiniyorum daha sonrasında 3 lü test yaptırsam ne gibi şeyler olur geç mi kalmış olurum yoksa bi yazar mısınız tecrübelerinizi bekliyorum