Merhaba Kizlar öncelikle türkcem icin özür dilerim Almanya’dan yaziyorum ..
ben 10 haftalik hamileyim 🤰🏻
8+0 migde bulantilarim basladi ama fazla sürmedi suan migde bulantim yok ve gögüslerim başta cok sismisti agriyordu suan siskinlik indi .. cuma günü doktor gittim hersey yollunda dedi ama ben size sormak istedim yinede kimlerde böyle oldu ve sizde hersey yolundami.. 🤗🥰