hilal_yener zohreeeee google gir hızlı resim yükle yaz canım ordan resimi seç orda bir url çıkcak onu kopyala buraya yapıştır
Zanaa zohreeeee canim bnmde adetime 4 gun kala ayni bu sekilde cikti testte belki test yaniltmis yada bozuk olabilir dedim ama 2 test yine yaptim onlarda ayni rica etsem testin markasini da yazar misin
Tnskmn zohreeeee canim eğer şüphen varsa eğer beta hormonu idrara geç düşen bir hormondur. Israrla perişan olacağına adet öncesinde ya regl geçmesini bekle 1 hafta kadar yada yine geçtikten sonra 1 2 gün sonra kan var en iyi sonuçlar o zaman alirsin
Tugce1803 zohreeeee maalesef negatif. Adetin geçerse tekrar yaparsın. Benim 3 gün kala erken gebelik testinde çıkmadı.
Elfg zohreeeee ya umitlendirmek istemem ama var gibi sanki çok yeni bence testi tekrarla benim da erken gebelik de böyle çıktı normal ucuz testlerde daha belirginleşti hatta kıyaslama yaptığımda erken gebelikte bı kaç saat sonra hala böyleydi diğeri iyice koyulasmisti
Tucenur zohreeeee bnce var cok yeni bnm bundandan silikti ve suan 29 haftalık hamileyim adet gününde bi kan ver istersen rger olmassan
AylinB zohreeeee erken gebelik testi bu.ihtimal ve sonuç doğru verme olasılığı diğer normal teste göre daha yüksek.tek çizgi maalesef negatif canım.teste güvenmiyorsan acilde kan testi yaptırıp beta hcg,ne baktırıp sonucu öğrenebilirsin.
M1044 M1044 o çizgi değil çizginin yeri beliriyor sadece ona bakarsan bende 3 kere çıktı hemde daha koyu gibi ama genede hamile değildim bunda hiç bişe yok ☺️ Üzülmeni istemem Rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşa Allah 🤲🏻
zohreeeee M1044 anladim canim. Ama kecen ay yapmiwtdim hec o cizgini yeri beliriyor diyiyorsunuz ama oda yok kecen ay yaptgmda inshallah hayirlisi