Dün sabah post açmıştım nişanım geldi die akşama doğru tekrar geldi Bi parça gece sahura kalktığımda kanlı sümüksü şekilde gelmiş ve devam edio nişan bu şekilde mi gelir ve vede sancım var ne yapmalıyım sabahı bekleyim mi şimdi gidiyim mi hastahaneye