Naz_mus Kızlar merhabalar ben 22 haftalık hamileyim henüz 3 kilo falan aldım ne zamandan sonra aşırı kilo alımı başlanıyor. 🌸🌸
Pankek Naz_mus Normal sistem şöyle, ilk 3 ay 1 veya daha az kilo, 4-5-6. Aylar her ay 1 kilo, 7-8-9 da her ay 2 kilo şeklinde toplamda 10 kilo. Benim kilo alımım daha yavaştı
Agustosannesi İlk aylar kusmaktan kilo hiç almamıştım şimdi 7.ayima girmek uzereyim 54 kilo oldum 49 ile hamile kaldım şuan çok yiyorum 😬
Agustosannesi Deriyy54 yaa maşallah siz pek kilo almamişsiniz ne güzel ,benim eşim zayifsin ye diyor sürekli onun yüzünden alıyorum kilo 😬😆
Deriyy54 Agustosannesi benimmkide öyle cevremde öyle ama napayım yani yapım bu alamıyorum kilo bebiş iyiyse sıkıntı yok benim için 🤗🤗
Agustosannesi Deriyy54 aynen haklısınız banada herkes karnın yok zayifsin nasıl hamilesin bebeğin küçük olucak diyor morelim biraz bozuluyor bazen bunları duyunca ama bebek saglikli olduktan sonra gerisi mühim değil 😊
Deriyy54 Agustosannesi aynen öyle bebek küçük dogcak zayıf dogcak falan filan doktora söyledim karnım az kilo almıyorum bebek küçük diyolar diye cahil insanlara laf anlatamazsın dedi :)) bende artık takmıyorum zaten
RuzgarsMommy İyi iyi böyle bence 22 de 3 kilo Bende almadim başta 16 dan sonra istah açıldı geliyor bir iki bir iki kilolar