Kızlar merhaba 21 haftalık hamileyim bu sabah uyandığımda belimde çok hafif bi ağrı vardı uzandim koltukta birsey yapmadan dinlenirsem gecer diye dusundum 1, 2 saat sonra bianda kalktigimda belimin sadece sag tarafi bobreklerime kadar ayakta duramiycak kadar ağrı saplandı 15 dk kadar sürdü ve biraz azaldı sizce dr a gidip gostermelimiyim