papatyalarr5 33+5 aşırı bir nefes darlığı ile uyandım bayılacak gibi hissediyorum ilk defa bu kadar böyle hissettim sizce sebebi nedir hissediyordum normalde ama şuan daha fazla
Seyma_kaan papatyalarr5 çok normal nefes darlığı çekmeniz burnunuzdan nefes alıp 3 saniye tutup ağzınızdan yavaş yavaş verin bu çok iyi gelecek ..endişe etmeyin normal bu
Busratm papatyalarr5 Bazen bende de nefes problemi artıyor. Dik yatın yavaş ve derin nefes almaya çalışın panik yaptıkça zorlaşır nefes almak.
Minnak35 papatyalarr5 kan basincin yukselmistir oencere balkondan bir nefes al istersen soguk su ic bi iki tur at evi soluna yat bndede aynisi oluyor
AysennHED papatyalarr5 geçmiş olsun canım Rabbim şafi ismiyle acil şifalar versin inşallah🤲panik atak falan var miydi ya da tansiyonun dusmuste olabilir yarın bı sağlık ocağına gidip sorabilirsin tekrardan geçmiş olsun
papatyalarr5 Seyma_kaan sanki boğazıma bir şey düğümlendi kendimi rahatlatmaya çalışıyorum boğazımı birşey sıkıyormuş gibi uyandım 😔😔
papatyalarr5 Busratm ya Şafi ya baki diyorum içimden dua ediyorum rahatlamaya çalışıyorum yattığımda daha da artıyor 😔😔
papatyalarr5 Busratm şeker yedim 2 tane yatmadan önce o bile kurutmuş olabilir mi diye düşünüyorum boğazımı
papatyalarr5 AysennHED çok saol canım 🙏🏻 Tansiyonum 12/8 normal ama panik yaptım çok normaldede panik bir insanım böyle olunca daha bi gergin oldum cam açsam bile sanki küçücük bir delikten nefes alıyormuş hissi gibi
AysennHED papatyalarr5 anladım canım bende de oluyor bazenleri ama bende panik atak var o yüzden inşallah geçer dua edip uyumayı dene canım
Busratm papatyalarr5 Şekerden bir şey olmaz yani zannetmiyorum. Yatarken rahat giysiler giy mide bölgene baskı yapan iç çamaşır vs giyme. Onlar da sıkıntı yapar.
Suleyigit papatyalarr5 sırt üstü yatmamaya Bak sürekli soluna yat sırt üstü yatma hiç iyi olmuyo kan basıncın yukseliyo yüz üstu yatinca 😕
papatyalarr5 AysennHED duaya sığındım sakin kalmaya çalıştım namazımı kıldım dinleniyorum Allah Şafi ismine şifa versin 🙏🏻
lizge papatyalarr5 ya bende de oluyor nefes alamıyorum göğüsüm sıkışıyor alakasız olucak ama ben normal de cok sakin bir insanim ama hamileliktenmidir bilmiyorum ama çabuk sinirleniyorum kırız geçiricek gibi oluyorum oda en fazla 3 dkka sürüyor benım gibi olan varmı ya ben kendimi tanıyamıyorum 😔
papatyalarr5 lizge bazen bende böyle oluyorum sinirleniyorum herşeye özellikle bugün çok kötü oldum çok sanki patlamaya hazır bomba gibi , evladımı düşünüyorum sakin kalmaya çalışıyorum