Pamukkiz Kızlar 20 haftalığım vajinamın üzerinde 2 gundur 5-10 saniye aralıklarla bi kac kez titreme gibi bir şey oluyo. Bu ne acaba fikri olan ya da yaşayan var mı bu durumu
Narin23 Pamukkiz merhaba canım böyle bie karıncalanma hissi gibi oluyor mu aynı durum bende de oluyor çünkü bende cok merak ediyorum bende 25+6 haftaligim
Papillon Pamukkiz bebek hiçkırmaya başladığında oluyor diye okumuştum bi yerde. Ben 29.haftamdayım bazen hâlâ oluyor o titreme😃
Pamukkiz Narin23 evet canım bazen titreme bazen karıncalanma gibi değişik bi his ama tam vajinada anlamlandıramadım ben de 🤷🏼♀️
Narin23 Aynısı bende de oluyir bende post açıcaktımm ama nasıl anlatabilirim bilemedim valla tuhaf bir seyy bende burda bekliyim bari 😂
Deletedmom386 Bebeğin hareketlerini hissediyorsan normalde. Bebeğin ayakları demişti doktorum bana gecen hafta. Şuan 24 haftalığım. Vajınada hissediyordum resmen. Başı yukarda ayakları aşağıda normaldir dedi öyle hissetmen
Elmaveannesi Yanliz ben daha 9 haftaligim biraz once tam vajinamda 5 6 saniyelik titreme tarzi seyler oldu hadi diyelim sizinkiler ayak benimki ne hahaha :)
Deletedmom191 Elmaveannesi yaa banada biseyler oluyor bazen gündüzleri bi yerimde duraksiom tuvlte giderken bisey sallanıyor gbi makattata hissediorm onu sonra geçiyor bu hafta olmaya başladı iğne batıyor gbi o bolgelere bi iki defada idrarı yaparken oldu 7+6olduk 😂