Esensena ayakta fazla durunca bir de sabit ayakta kalınca daha fazla şişlik oluşuyor. Tuzu kısıtlamak, su içimini fazlalaştırmak ve ayakları sallamadan oturmaya (örneğin koltukta otururken ayaklar aşagıda olmasın, uzatın)dikkat etmek ödemi biraz olsun azaltıyor. 36. Haftamda başladı bende de 38. Haftadayım biraz dikkat ettim bunlarca şu an azaldı. Umarım sende de işe yarar canım. Elimin şişinden çaydanlığı tutamıyorum ben düşün