Kızlar bende safra kesesinde taşlar var hamileliğimin 19. Haftasinda ortaya çıktı ve o günden beri diyet uyguluyorum sadece haşlama tavuk balık çorba ve kahvaltılık yiyebiliyorum geri kalan herşey gaz yapıcı ürünler yasak yoğurt süt dokunuyor tüketemiyorum uzun lafın kısası sizlere bir sorum olucak. Bayramdan sonra sezeryan olucam ve sezeryandan sonra kahve çikolata tüketildiği söyleniliyor bunları tüketmezsem sıkıntı yaşarmym çünkü bu hastalığın düşmanlarından en ön sırada gelen çikolata yumurta ve kahve😣