39+3 haftalık hamileyim,32.haftadan beri her hafta nstye bağlıyorlar 160ları geçmemişti pek, bugün 200e yanaştı nerdeyse. Doktor öğleden sonra tekrar nst çektirmemi bu sefer uzun çekilmesini istedi. Benzer bi durum yaşayan oldu mu, neden bu kadar yüksek çıkmış olabilir ki?