Tugbacolak ben 38 im. Doktoruma 42 ye kadar bekleyenler var dedim. Kedi köpek yavrusu mu taşıyorsun o kadar riske nasıl atalım dedi 🙄🙄🙄 kendinizi bebek hareketlerinizi gözlemleyin bol bol . Eylülonline diye birisi var instagraöda ilk çocuğunu Amerika da 42.hafta da doğurmuştu . Yani illa olumsuzluk olacak istenir durum yok inşallah sizde en kısa sürede kucğaınkza sağlıkla alırsınız 🤩🙏🏼