Kızlar bu ikinci gebeliğim, kızımda 42 ye kadar bekledik ne açılma ne sancı hiç birşey yoktu, sonunda sezeryan oldum. Şimdi 38+lardayım Çarşamba’yla planlı sezeryan olcam. Öğleden sonradan beri sürekli büyük abdestim varmış hissi var 4 yada 5 olmuştur tuvalete çıkmam. Normalde günde bir kere çıkınca şükrediyorum. Bebeğimin hareketleri normal, sancı hissetmiyorum, her zaman ki bel ağrılarım oluyor arada ama bu lavabo mevzusuna nedense takıldım. Hani acaba mı diyorum ama ilk gebeliğimde hiç bir belirti yaşamadığım için normal mi onuda bilmiyorum, size danışmak istedim.