Berilknur Merhaba! Hanımlar 28 haftalık gebeyim bebeğimi çok aşagıda hissediyorum iki gündür normal mi sizce
Cigdemveminik Berilknur hareketlerimi çok aşağıda yoksa vajinaya baskı hissimi var bndede baskı hissi 3-4 gün olmştu 28. Haftamda snra geçti doktorum tedbir amaçlı nstye sokmştu ama birşy çıkmamştı
Ozlemkubra Berilknur canım benimde öyleydi doktor başı aşağıda dedi tabi benden sonra leke de geldi şükür bişey yok amaerken doğum riskin var dedi allah korusun dikkat et öyle olduğunda uzan ayaklarını kaldır
Berilknur Cigdemveminik hareketleri de kendide aşagıda canım normalde Doğum pozisyonunda duruyordu zaten
Cigdemveminik Berilknur benimde başı aşağıda ve yoruldğum zamn biraz fala yürüdüğümde çok aşağıda hissediyorm artk ağırlık olarak baskı yapıyor doktorum normal demişti