Bzz Hamilelik başında böyle bir sorunum yoktu hatta değerlerim cok iyiydi . Şeker yüklemesinde şeker deil troid çıktı çok fazla düşmüş . Doktorum ilaç yazdı euthyrox 50lik . Bunu yaşayıp hamilelikten sonra geçenler varmı
Babyy1S Bzz bende de var ama eskiden mi bilmiyorum cnku hic belirtisi dahi yok tu bende 5.06 25mg verdi bakalm bu hafta düşmüs mü bakıcak sknti yapma kullanmazsn sknti oluyor sadece
Bktbll Bzz ben 2 seneden beri ilaç kullanıyorum şimdi 27+4 günlük hamileyim gebelik başından beri hem takip içindeyim hem ilacı kullanıyorum allaha şükür düştü değerim iyi gidiyor inş seninde düzelir ama ilacı hiç aksatmassan düzeliyor gerçekten
Bzz Babyy1S kilo alımını etkiledimi peki . Benim sindirimimde baya sıkıntı var okuduklarımdan çıkardığım troid düşmesinde sindirimde sıkıntı oluyormuş 😕
Babyy1S Bzz 43 kiloydum hamilelikten once aksine kilo almak icin cabalıyodum hiçte almadm hatta 55 kilodan 43 e kadar düştüm smdi hamile oldugum icin alıyorum oda ayda 1 kilo falan çok takma kafana bana düşuk olabilir cocukta zeka geriligi yapar dedi doktor korkmustum troid olan cevreme sordum hic bisey olmaz dedi ilacını duzgun kullandigimda coğu ömur boyu kullanıyor saglikli doguruyr sitres yapmayn
Kadriye2411 Tiroid bende gebelikten önce vardı şimdi her ay kontrola gidiyorum 50 kullanıyordum bu ay 100 e çıktı kontrollü gittiğiniz sürece sıkıntı çıkmaz bir endokrinoloji uzmanına gidin
SibelCengiz Bendede hamilelikten once vardi,her ay kan tahlili yapiyorlar,dozunuda ona gore ayarliyorlar…