Canlarım çok şükür kısa sürede bende doğurdum hemde hastahaneye gider gitmez.ilk oğlumu 2018 eylül de aldım kucağıma 3 gün suni sancının ardından tam 40. Haftada ama bu gün geçti gelmiyor 39 . Haftada nişanım gelmişti bebek hareketinde azalma var diye 8 saat hastahanede yattım ve 3 cm açılmam vardı kontroller falan gidip geliyordum cuma günü 40+2 de nstde sancım vardı ama açıklığım ilerlememişti akşam 10da sancılarım artmıştı kontrol amaçlı gittiğimde sancılarımın düzenli olduğunu ama açıklığımın 0 olduğunu söylediler bugün yarın doğurursun diyip eve yolladılar beni üzülmüştüm eve geldim oturamıyorum ağrılar artmaya başladı gece 2 ye doğru ağlıyordum artık çünkü hiç dinlenemiyordum eşime dedim tekrar gidelim baksınlar aynıysa başka hastahaneye gidelim diye oğlumu annemlere bıraktım aynı apartmanda oturuyoruz annemle (kayınvalidem)biz gittik hastahaneye 2buçuk oluyordu muayene ettiler şok meğer doğuruyormuşum tam açıklık apartopar doğumhaneye çıkarttılar suyum gelmemişti meğer bebeği su tutuyormuş suyumu patlattılar ıkındım birkere ve oğlum dünyaya geldi çok şükür dedim ama dikişim tam 1 saat sürdü yeni stajyermiş uyuşturdular ama uyuşmadım ve canlı canlı diktiler ama hep sabrettim bitecek diye basur olmuşum çıkmıyordum 4 gündür lavaboya bide ödem olmuş o yüzden dikiş mahvetti ama çok şükür daha iyiyim şimdi iç dikişim var dıştan dikişim yok biraz zorlanıyorum korkuyorum açılma olursa diye onun haricinde iyiyiz çok şükür hastahanedeyiz sabaha çıkıcaz inşallah kanında kalsiyumu biraz düşük çıktı tekrar kan alıcaklar onu bekliyoruz onun haricinde bi sıkıntı yok oğlumu çok özledim sadece hepinize dua ettim bir avazda evlatlarınızı kucağınıza alın diye 2018 den beri kullanıyorum iki forumuda ama hesabı kaybettim o yüzden yeni açtım bunu hiç korkmayın ve ne düşünürseniz o olur ben ilkinde 3 gün yattığım için bunda hep gidecem doğurup gelcem diyordum çok şükür öyle oldu Allah’a emanet olun ben yine buralardayım