Merhaba, 31 haftalık hamileyim bu zamana kadar hamilelik sürecim de ve bebeğim de herhangi bir sorun ve rahatsızlıkla karşılaşmadık Allah’a şükür ama bugün doktorum bebeğimin kafasının 3 hafta önden gittiğini söyledi korkmana gerek yok dedi ama internette bir kaç bişey okudum ve çok kötü durumdayım şuan. Başına böyle bişey gelen var mı? Destek olursanız çok sevinirim.