Gulcangzl16 36+1 de gelicek erken oluyor biraz inşallah sağlığı iyi olur küveze girmez. Suyu çok azaldığı ve gelişimi 4 hafta geriden geldiği için doktorum risk gördü ve sezaryen olucam yarın..
CananAkdag Gulcangzl16 Canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah. Kilosunu söyeldimi doktor iyiyse kilosu belki girmez 🙏🏻
Tstnptt Gulcangzl16 sağlıkla hayırla al bebeğini kucağına inşallah canmm bizleri de unutma dualarında
Semiha89 Gulcangzl16 Allah yardımcınız olsun. Bebeğinize sağlıkla kavusun inşallah. Bizi de haberdar edin.
AysennHED Gulcangzl16 Allah yar ve yardımcın olsun canım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 yarın bende doğuma giriyorum sabah yatış yapilcak uyuyamiyom bı turlu😰