witharzu Merhaba kızlar 🌸 en son 19. Haftada tartılmıştım doktor kontrolünde ve o zamana kadar sadece 3 kilo almıştım. Şuan 23 haftalık olduk ve son 1 ayda 4 kilo almışım. Gayet güzel gidiyordum bana göre, çünkü kilolu hamile kalmıştım. Ve son 2 haftadır ayaklarım inanılmaz şişti balon gibi oldular. Ve ayrıca son 1 senedir topuk dikeni ağrısı çekiyorum şimdi birde ani kilo artışı ile ağrılarım daha da arttı. Bu haftalarda böyle kilo artışı ve ayaklarda şişme yaşayan oldu mu acaba ? Koronadan önce hergün yürüyüş yapıyordum şimdi evde hareketsiz kaldım ne yapacağımı hiç bilmiyorum ..
pelinsss witharzu 25 haftalık hamileyim, 12 kilo aldım. Geçen ay bir ay içinde 4 kilo almıştım, bu ay 1,5 almışım. Topuk dikeni illetini bende çektim ama şükür geçti, geçmiş olsun canım. Kiloya çok takılma, bu süreçte çok normal.
Aysenes witharzu 20. Haftama kadar hic almadim 20den sonra bianda 3 kilo aldim suan 22+2 im +3 kilo cok hizli aldm istahimda da acilma var ama dikkat ediyorm artik tatliyi kistim🤦♀️
Ertey witharzu kilo aliminiz normal ayni haftadayiz bende 5 kilo aldim toplamda ama ödemim yok tuza dikkat ediyorum atmiyorum fazla. Yemekleri de daha az tuzla yapiorm sizde dikkat edin belki işe yarar. Aksam sakin saatlerde yürüyus yapiyoruz esimle. Sizde oyle yapabilirsiniz yuruyus bana cok cok iyi gelio tuvalete cikabilmem de inanilmaz etkili
sewdaaa Bende 23+1 im ve toplam 6 kilo aldım zaten başlarda çok kilo alınmıyor sen de 23. Haftanda toplam 6 kilo almışsın çok değil bence zaten son zamanlarda alınıyor kilo normal Bi durum yine de dikkat et tabi 😊
witharzu pelinsss haftaya göre belki normal gelebilir aldığım kilo ama sadece son 1 ayda 4 kilo almak korkutuyor beni 😕 önümüzdeki aylarda böyle devam etmez umarım 🤦🏻♀️ Peki sizde de ayaklarda şişme ve ağrı oldu mu hiç ?
witharzu pelinsss çok teşekkür ederim 🌸 kilo ile birlikte bu ayak şişmesi en büyük derdim aslında. 4 kilo aldığınız ay sizinde ayaklarınızda şişlikler ve ağrı olmuş muydu ?
witharzu Aysenes 20den sonra kilo alımı başlıyormuş zaten ve sizin durum gayet iyi bence 😬 bilinçli olup önüne geçmek gerekiyor. Oruç tutamadığım halde her akşam eşimle tatlı yiyorum, bana ne oluyorsa 🙈