Benim bugün 8 gün oldu gecikeli. Daha önce baya heves edip 8. Gün hasta olduğum için bir de yasak falan olunca dedim bekleyeyim ne güzel sabah test yapacaktım eczane kapalı nöbetçi olanlar da çok uzak. Şeytan diyor 155′i ara rica et getirsinler 😂 belim ağrıyor arada adet sancısı gibi oluyor hasta oluyorum diye üzülüyorum mide bulantım baş dönmem falan da yok. İmkanın varsa test al yap böyle beklemek daha kötü 😒