32 haftam da kasik ağrısı diye gidip küçük sancılarımın gerçek doğumu tetiklemesin diye 1 gece yattım bebeği engellemek için iğne ciğer için iğneler serumlar yedikten sonra taburcu oldum hiç bir şey yapmıyor yatıyorum neredeyse devamlı ama bebek aşağıda olduğu için birde sağ taragima öyle bi dayanıyor ki öyle acizleniyorum ki sanki geliyor diye paronayak oldum artık böyle olup gün tamamlayan var