Bahar4516 Gene nst ye gırdım sancım cıkmadı ama her bes dakkada toplanmam oluyo artk bende yoruldum anlmayrm ya kac kere yattım hastanede sımdı acılden geldm sancım cıkmadı ama toplanmam oluyo ıkı uc dakkada hergun toplanıyormu sızın bebellerınız??
morsunbul95 Bahar4516 benimde bugün 2 kere oldu ama arada 4-5 saat geçtikten sonra . İlk kez başıma geldi ve şuan 33 haftadayim
Emine_ Bahar4516 benimde hergün oluyor hemde 32 33.haftadan beri. Şimdi 37.haftadayım hâlâ aynı devam.
Bahar4516 Asya2020 ıkı gundur yatyrm hastanwde sancım cıktı toplanmam yuzunden geldım eve bugun ılac kullanyrm erken dogum rıskı dedıler her zaman toplanma olması normal dgl dedıler doktor ve benım gun ıcınde yaklasık onu gecıyo toplanmalarım buda sancı demekmıs
Sedanurcetin Haftadayım artık hiç normal durmuyor desem yeri toplamalar çok arttı normal bence doğuma hazırlık
Busimss Bahar4516 benim de toplanır gibi olurdu magnezyum kullanıyorum ve doktorum bunlar bu haftalarda normal demişti
morsunbul95 Bahar4516 canım benim bugün kontrolum vardı. Dr sordum son günlerde çok toplanıyor hatta nst dede toplandı dedim. Artık yavaş yavaş vucud kendini doğuma hazırlıyor yalancı sancinin belirtileri telaş etme tansiyonunu dikkat et 14/9 olursa mutlaka hastaneye gel dedi