YagmurZ Havalar isindi manisa 40 dereceyi gordu uyuyamiyorum :( klima carpar diye korkuyorum acamiyorum ben de durumlar boyle
Okangokce Uyuyamıyorum yatınca kalçama bıçak batıyor sanki nefes alamıyorum 🤨ama konuşuyorum tepki veriyor bianda unutuyorum bütün acılarımı 🙏☺️🥰♥️
emremelike_757 Şişlikler ne durumda ben 33 haftaya girdim ayaklarım ellerim çok şiş 🙃 Kuyruk sokumum çok agrıyor oturup kalkarken uyumak çok büyük lüks Eabbim hayırlısıyla kucağımıza almayan nasip etsin 🤲
BaharFehmi Benimde bacak ve kalça ağrılarım artmaya başladı bide bebeğim kaburgalarıma baskı yapıyo artık ve sürekli hareket halinde hiç durmuyo maşallah 🤗
ayseunlusoy-1 Seyhangms ya insanın poposu acır mı ya acıyo işte 😁sol kalçam ve sol bacağım böyle sanki hani yeni iğne vurulursunda bir acı olur ya aynı öyle belimle sırtımı saymıyorum