bebegimm16 Sezaryanla genelde kaçıncı haftada alıyor doktorlar? Bana doktorum 39.haftada alırız dedi sezaryanla sanki daha erken almıyorlar mı 🤔
ozlemingooo bebegimm16 benimde merak ettiğim konu bu benimki planlamamıza göre 38+0 da alınacak merak ettiğim bebekte sorun oluşur mu
CananAkdag bebegimm16 Canım bebeğin durumuna göre de değişiyor ama 38 den 38+6 ya kadar alıyorlar benşm 38+5 olacak
Aysenuryk bebegimm16 makat gelis oldugu icin 37-38 de aliriz dedi doktor. 38+2 ye gun aldik bakalim o kadar durursa insallah🙈
ozlemingooo hunilimom yani 38+0 doğarsa sorun yaşar mı herhangibi 38 den kastınız ilk günleri dahil mi ?
hunilimom ozlemingooo ciğerleri felan gelişmiş oluyor canım çok nadir giren vardır tanımı ben normal doğum yaptım bilmiyorum 41 de 38 den başlıyor 39 sonuna kadar yapılıyor
fundaezgii Salı 38+5 olucam sezeryan olucam hala ters ilk doğumum 🤷🏼♀️ Doktorum 2.500 kilo üstüyse doğum olması gayet normal dedi bi sorun olmazmış bende endişeliydim erkenmi değilmi diye bakalım inşallah hepimiz için güzel geçer🙏🏻
Kbrsydn bebegimm16 banadd 38+2 de gun verdi nasip olursa o zaman olacak tabi kızım durabilirse şimdi 35+4 çıkmak için sabırsızlanıyor inşallah erken gelmez😁