Gonca2535 Merhaba doktorum bu vitamini yaZdı ama içeriği çok yoğun geldi ve domuz jelatini içeriyormuş, bu yüzden birçok dava açılmış kullanan var mı?
nil_sugra Gonca2535 ben sırf bu yüzden bu ilaçları kullanmıyorum. Bunun yerine doğal vitamin kaynaklarını tercih ediyorum. Haramda şifa yoktur sonuçta
MeeL Gonca2535 ilk hamileligimde kullandim.bilmiyordum hic icerigini filan.doktor vermisti. Simdi 2. Hamileligim . Doktor yine elevit yazdi ama bi cok eczanede bulamadik.sonradan ograndik iceriginden dolayi tercih edilmiyomus decavit verdiler onun yerine.
Gonca2535 MeeL keşke bende bulamasaydım boşuna aldım ilacı kullanmayı bıraktım bende yasaktan sonra doktorumla konuşacağım
MeeL Gonca2535 ben ilk hamileligimde sonuna kadar kullandim.aynen keske diyorum bende ama iş işten gecmis