MyLittleHeart Arkadaşlar şeker yüklemesi yaptırmak şart mı çok gerekli bişey mi ne için yaptırılıyor ?
Pnrkrb MyLittleHeart lutfen sadece doktorunuzu dinleyin. Doktorunuz en saglikli yolu gosterecektir. Bizden cok daha bilgililer ve ona guvenmeniz icin gerekli guveni size saglamis olmali.
Busradonmezus MyLittleHeart yapılmalı bence çok riskleri var gebelik şekerinin. Normal sekerden farklı.
halime21 MyLittleHeart ben yaptırmayacağım dedim geçen hafta gittim bebek önde gidiyor dedi ve şekerim çıktı diyet yapıyorum hafta içi yine gideceğim
Belkis_Celebi Bence gerekli herkes onermıyor bende baslar da yaptırmama taraftarıydım ama sekerim olctugumde yuksek geldi 1 ay diyet yaptım sonra seker yuklemesi yaptırdık megerse sekerim yokmus bosuna diyet yaptım yani 🤗
Nuriiiiii Pnrkrb ağzına sağlık ya böyle önemli şeyleri nasıl soruyorlar anlamıyorum doktorlar yıllarca okuyor üstüne kaç sene uzmanlık yapıyor onlara değilse buradakilere soruyorlar doktoru dinleyen yok
Nuriiiiii MyLittleHeart yüz bininci post herhalde, çoğunluk yaptırmadım dese yaptırmıucan mı, doktora boşuna gitmeyin böyle sorular soracaksanız eğer burada cevaplarız
MyLittleHeart Nuriiiiii ben bu soruyu bilgilenme amaçlı sordum şeker yüklemesi daha söylenmedi ki gerekirse zaten yaptırırm ilk hamileliklerde herşey soru işareti oluyor şu dönemdede zırt pırt doktora gidemediğimiz için tecrübeli olan hamilelerden bilgi almak istedim yani insanca sorulan bir soru abartmayın bu kadar