kkugu Arkadaşlar merhaba bugum tam 13 haftalık olduk normaldr hamile olmasaydım dün adet olmam gerekliydi ve dün lekelenmem oldu doktor düşük tehliken var diyip 200 mg porogestan verdi başına gelen varmı böyle birsey ???
Mrwemn kkugu lekelenme olabiliyor cogu kiside ve doktorlar dusuk ihtimali uzerinde duruyor. Progestan i duzenli olarak vajinal kullanmanizi tavsiye ederim. Benim kanamam oldu 1 kez igne atildi dusuk onleyici 1 kez ve progestan kullandim 20. Haftaya kadar.
kkugu Bana agızdan kulan eger baş dönmesi yaparsa vajinal kulan dedi suan agızdan kulannıyorum baş dönmesinden dolayı