Kızlar bugüne kadar yalancı sancı falan çekmeden 40 haftamı bitirdim.
Fakat dünden beri yani 16 mayıstan itibaren kasıktan bele giren ağrılar başladı 50 sn ve 1 dk arası sürüyor sonra bırakmaya başladı.17 mayıs yani bugün sabah 7 de aynı ağrı ile uyandım sayaç tutmaya başladım. 20 dk bir geldi 28 dk da bir geldi 2 saatte bir geldi 1 saatte derken 12 13 defa gelip gitti sancı gelince karnım taş gibi oluyor bırakana kadar .sizce bu doğum sancısı olabilirmi?