Bende 38+2 yim geçen pazar nişan geldi dr 1-2 cm açıklık var her an gelebilir dedi. Ama ne gelen var ne giden. Bebeğin kafası kanalda değilmiş ve sağ gögüsümün altına o kadar baskı yapıyor ki bazen nefes alamıyorum. Ve sürekli çok sert göbeğim. Çok nadir sertleşme olmuyo. Sizlerde de böyle bir durum var mı acaba?